Kacsamell medveshagymás tésztával és tejfölös-túrós csuszával

277613348_441504924416604_6713047168035561401_n.jpgMára igazi kényeztető luxus fogást választottunk, elvégre vasárnap van, esik a hó... Ez így tök normális áprilisban...

Szeretem az ilyen 20 perc alatt kész dolgokat, meg akkor is ha vasárnap van és nem sietek, ilyenkor tudok többet pihenni (ma pl. szavazni) a felszabadult időben!

A kacsa melleket beirdaltam, só -bors és a serpenyőben lekérgeztem, majd ment be a sütőbe 15 percre (ha rosé mellet szeretnénk kevesebb is elég,.de a mi sütőnk elég lusta...) 5 percig kell vele foglalkozni, különben elvan magában.

Közben megfőzzük a tésztát, én egy spéci medvehagymás zöld tésztát találtam a boltban, aminek nagyon örültem! Már kibontva is isteni illata volt, tagadhatatlan medvehagyma! (halkan jegyzem meg, hogy Lidl deluxe.... És van chilis is belőle, amit már nagyon sokszor vettem, függő lesz, aki elkezdi)

Volt egy korábbi főzésből elrakva a hűtőben lesütött szalonna, azt úgy zsírjában dermedten aeg meleg tésztához kevertem, amitől rögtön fel is olvadt. Nagyon jó ízt ad neki! (Ezért nem szoktam semmit kidobni, mert sose lehet tudni mihez lesz jó legközelebb!)

Összekevertem még tejfölt, cottage cheeset (mert csak az volt itthon, de túró, vagy juhturó is remek lehet hozzá), petrezselymet (itt is lehet akár snidling, kapor, metélőhagyma...), Fokhagymát persze és egy kis só, bors. Ezt is a tésztához kevertem és el is készült a villám ebéd.

Címkék: Magyaros, Fitt