Sertésszűz sütőtökös tarhonyával

125945892_386033716051690_3236767816210880637_n.jpgA karácsonyi szezon közeledtével az olyan prémium alapanyagokhoz is könnyen és jobb áron hozzá lehet jutni, mint a sertésszűz. Ezt kombinálva az ősz ízével, mint a sütőtök pedig nagyon sikeres dolog!

Hozzávalók:

250 g tarhonya * 1/4 sütőtök * 3 újhagyma * 2 TV-paprika * 500 g sertésszűz * só, rozmaring

Elkészítés:

A tarhonyát ezúttal nem pirítjuk le, hanem mint egy normál tésztát megfőzzük. A főzési ideje hosszabb lesz, kb. 15 perc. A tököt és a paprikát feldaraboljuk és olajon megpirítjuk kb. 15 perc alatt a tök megpuhul. Mikor már majdnem kész hozzákeverjük a hagymát és sózzuk. Ha kész akkor összekeverhetjük a kifőtt tarhonyával.

A húst én ezúttal egészben hagytam, bedörzsöltem sóval és rozmaringgal, majd egy sütőbe is rakható serpenyőben körben alaposan lepirítottam az oldalait. Végül beraktam a sütőbe és ott is sütöttem kb. 20 percet.

Egy igazi őszies, de már a tél jegyeit is hordozó étel, ami átmelegít minket egy hűvös nap végén. Jó étvágyat!

Címkék: Magyaros