Csőben sült brokkolis-sajtos csirkemell

270745331_614143896312064_7063081139399678027_n.jpgÚj témával jelentkezem az insta oldalamon (kattintsatok oldalt az insta ikonra és máris ott vagytok!), amit majd az összefoglaló story-ban lementve lehet követni. A téma pedig nem más, mint a hogyan és mit csomagoljunk ebédre! Ennek elkerülhetetlen része, hogy időnként itt is elviteles dobozokban fog megjelenni esetleg pár étel fotója :D

Azonban nem csak a pénztárcánk, hanem a szervezetünk is meg fogja nekünk köszönni, ha nem eszünk annyi feldolgozott ételt. Nem a diétánk, hanem a testünk lesz jobban, és ez a legfontosabb!

Nem kell hozzá más, csak pár jól záródó doboz, egy kis előre tervezés és lelkesedés! Igazából a leveseken át a szendvicsekig bármit magunkkal tudunk vinni a munkába. A kiegyensúlyozott étrend a rohanó munkanapokon is elengedhetetlen, hogy bírjuk a tempót. Arról nem is beszélve, hogy kikapcsolódást nyújt a mindennapokban a főzött ételek készítése, akar közös programként is a szeretteinkkel.

Terveim szerint még fogom mutatni a készített ételeket és azok eltartását/csomagolását, remélve, hogy inspirációt, vagy ötleteket tudok adni velük a mindennapokban. A bizonytalanok is beláthatják vele, hogy nincs ebben semmi különös sem és milyen egyszerű valójában!

Hozzávalók:

 

× 1 kis fej brokkoli (vagy 250 g mirelit brokkoli)

× 1 csomag bacon (kockázottat használtam)

× 2 tubus tömlős natúr sajtkrém

× 1 tojás sárgája

× reszelni való sajt ízlés szerint

Ezúttal egy remek csőben sült húst hoztam petrezselymes krumplival. Ehhez a brokkolit megfőztem félpuhára (ha mirelitet használsz akkor csak épphogy olvaszd ki a forró sós vízben).

Ezután bacont pirítottam, majd hozzá adtam a tömlős sajtot és egy icipici lisztet (kb. 1 csapott ek). A csirke mellet kis sóval, borssal elő pirítottam egy serpenyőben, majd egy hőálló tálba tettem őket: rá a brokkoli, arra a sajtkrém és végül egy jó adag reszelt sajt. 190 fokon 10-15 perc alatt elkészül.

+ 1 tipp: a petrezselymes krumplihoz a krumplit megfőztem sós vízben, majd egy kis lábosban vajat olvasztottam és megkergettem benne a petrezselymet, majd ráöntöttem a krumplira és összekevertem. Pofon egyszerű, annyira kell csak figyelni, hogy a petrezselyem ne égjen oda! 

Címkék: Fitt