Stefánia felturbózva

277889360_1139690023511592_1471306507586713062_n.jpgImádom a sütőben ropogósra sült fasírtot! A tojás kifejezetten jó bele, de én adtam még hozzá egy jó nagy adag Fekete erdei sonkát és sajtot.


Köretként főztem ki zöldbabot, amit alaposan fűszereztem chili pehellyel és zöldfűszerekkel, és vegyes salátát raktam alá. Valamint, hogy mindenki boldog legyen sült krumplit is!

(Volt tanárom remek vicce: mi a fasírt többes száma? Fák sírtak...)

60 dkg darált húshoz adtam 1 tojást, 1 vízben áztatott kinyomkodott zsemlét, 2 gerezd fokhagymát, 1 fej vörös hagymát, sót-borsot, piros paprikát, köménymagot, majd jó alaposan összegyúrtam.

Kiterítettem és ráterítettem egy zacskó fekete erdei sonkát, erre került az felnegyedelt főtt tojás - így 3 tojásból megoldottam, nem kellett hozzá vagy 6 !!! - és végül alaposan beborítottam reszelt sajttal!

Próbáljunk meg hengert formázni belőle, majd süssük lefedve 1 órán át - és a sütpapírva csomagolva hagytam, mivel így megtartotta a formáját. Végül csomagoljuk ki és magasabb hőfokon adjunk még neki egy 20 percet, hogy szép kérges legyen!

Címkék: Magyaros